Search



Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 13
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2017 Методичні основи оцінки впливу маркетингових інструментів на макроекономічну стабльність національної економіки Liulov, Oleksii Valentynovych Article -1357321895 1846416726
2011 Оцінка конкурентоспроможності сільськогосподарських виробничих та обслуговуючих кооперативів Радова, О.В. Article 43381779 45849899
2017 Маркетингові інструменти забепечення макроекономічної стабільності Liulov, Oleksii Valentynovych Article 74588640 39748122
2013 Конкурентоспроможність підприємства і її взаємозв'язок з якістю продукції Dehtiarenko, Oleksandr Hryhorovych Article 574943173 464898001
2017 Використання маркетингового підходу до формування іміджу країни з огляду на її макроекономічну стабільність Liulov, Oleksii Valentynovych Article 112554145 124000998
2010 Ефективне використання людського капіталу як шлях до економічного зростання Melnyk, Leonid Hryhorovych; Ткаченко, Ганна Володимирівна; Лінник, Юліана Вікторівна Article 258838711 1665177227
2011 Взаимосвязь конкурентоспособности, устойчивости и безопасности регионального эколого-экономического развития Федирко, В.Н. Article 92632058 30774657
2010 Забезпечення конкурентоспроможності промислового підприємства на основі концепції "комплексного оновлення діяльності" Kyslyi, Volodymyr Mykolaiovych; Bondar, Tetiana Viktorivna Article 1091842772 -1763683163
2011 Дослідження теоретичних основ прийняття інноваційних рішень у системі стратегічного менеджменту підприємства Hryshchenko, Olena Fedorivna Article 762236596 100744857
2011 Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства Андрушків, Б.М. Article 258697109 224667426